• NEUROLOGIJA

neurologija

Neurologija je grana medicine koja se bavi proučavanjem, dijagnostikom i liječenjem bolesti središnjeg i perifernog živčanog sustava.

U našoj Poliklinici dr. med. Slobodan Silić i doc. dr. sc. Ivica Bilić, specijalisti neurologije, rade detaljni neurološki pregled koji se razlikuje ovisno o zdravstvenom stanju i potrebama pacijenta. Najčešće se, nakon detaljnog razgovora, rade testovi mentalnog stanja, funkcije kranijalnih živaca, snage, koordinacije i refleksa kako bi neurolog procijenio postoji li problem u živčanom sustavu i gdje.

Ukoliko su potrebi dodatni testovi, u Poliklinici se može napraviti i EMNG (elektromioneurografija) i to:

• gornjih ekstremiteta
    • donjih ekstremiteta

Riječ je o dijagnostičkoj metodi pomoću koje se ispituju električni potencijal mišića i električna provodljivost živaca uz pomoć iglenih elektroda. Navedenu pretragu rade specijalisti neurolozi -dr. Slobodan Silić i dr. Bojan Gardijan.

Provodi se kod:

• različitih neuromišićnih bolesti
    • kompresije živaca
    • povrede kralježnice i ekstremiteta
    • nekih reumatoloških bolesti
    • kroničnih bolesti
    • nasljednih oboljenja
    • postoperacijskih i drugih stanja

Pri primjeni iglenih elektroda moguće je da pacijent osjeti neugodu ili bol. No, zahvaljujući stručnosti i iskustvu našeg specijalista neurologije te visokokvalitetnoj opremi, taj osjećaj sveden je na minimum.

Naš tim

• DJELATNOSTI

Poliklinika Matulić je zdravstvena ustanova koja pruža široki spektar specijalističkih medicinskih usluga.
    Saznaj više
  • NAŠ TIM

Za Polikliniku Matulić rade jedni od najboljih medicinskih stručnjaka. Kliknite na tipku saznaj više i upoznajte naš tim.
    Saznaj više
  • RADNO VRIJEME